perjantai 18. syyskuuta 2009

Koiruuksia

WUF! Ui Ui UIK!
Olisitko sinä voinut vastustaa tätä minun surkeaa ilmettäni? No uusi emäntäni ei voinut. Päivitteli kovaan ääneen, kuka raaskii edes luopua minusta ja myydä puoli ilmaiseksi koira kynttilänjalkana!
Tässä kuvassa minä poseeraan vasta pestynä, tumma petsi joka minulla oli ylläni, lähti nimittäin vedellä pois...vai lieneekö ollut vain paksu lika kerros?
Emäntäni touhotti kimpussani aikansa, tuumasi että sukupuoli, sekä rotu määritelmänikin ovat ihan hukka teillä, eikä aikonut tehdä minusta kynttilänjalkaakaan, vaan palauttaa oikeaan ja tuiki tarpeelliseen tehtävään.
WUF! Tässä minä poseeraan uudessa turkissani, huomaatteko ujon hymyni, enää ei ole surkea mieli.
Wuf olen Fifi villakoira!
Tässä minä olen tärkeässä työtehtävässäni, eli pidän coctailtikut kurissa.
Täällä minä keittiön hyllyllä vartioin, kera säästöpossun, WUF!

8 kommenttia:

Eliisa kirjoitti...

Piipa, tää on ihan huippu! Olet sinä kyllä kekseliäs!! Ihana, ihana ilme.

Mimmarna kirjoitti...

Tajuttoman ihana!!!!!

Lissu kirjoitti...

Söpö ja hauska :)

Piipa kirjoitti...

Lämmin kiitos kauniista sanoistanne, ihan tässä häkeltyy :)

Sirkka kirjoitti...

Voi juku pätkä mikä komistus!!

Maaailman suloisin villakoira!

ja sinun kirjoituksesi, näillä jaksan pitkään..D


Siis olet sinä taitava tuunaaja, aivan ihmeellisen ihanaa osaat kaikesta, tämäkin...jään vielä ihmettelemään!

Kiitos ja lupsakkaa ilta!

Anonyymi kirjoitti...

Oi että, hänestähän kehkeytyi varsin viehättävä villakoiraneito. Kadehdin toisten taitoa nähdä pinnan alla muhiva "jokin" ja saada se vielä näkyvillekin.

- Virpi kirjoitti...

Mikä muodonmuutos! Tuon voisi jo laittaa naistenlehteen ennen ja jälkeen! :O) Aivan ihana lopputulos ja hellyttävä postaus, tuli melkein tippa linssiin!

Piipa kirjoitti...

Kiitos kivoista kommenteistanne, aina niin lämmittävät mieltä!