maanantai 22. heinäkuuta 2013

Kauniita unia :)



Hurjan kauan..ihan liian pitkä aika... on siitä kun viimeksi olen blogiani päivittänyt. Niin paljon huonoa, mutta myös hyvää on tapahtunut, että blogistanian elämä on auttamatta jäänyt jalkoihin. Enkä minäkään osaa sanoa, onko tätä blogia järkeä jatkaa...vaikka mistäpä kateelliset sukulaiset yms. tietäisivät mitä mulle kuuluu, hih!

Pidemmittä puheitta tässäpä kuvia makuuhuoneesta. Ja jos reissaaminen ja ystävien luona vierailu onkin ihanaa, on aina yhtä mahtavaa tulla kotiin, nukkua omassa sängyssä, oman kullan kainalossa :))))

5 kommenttia:

Eliisa kirjoitti...

Aina niin ihanaa kuulla sinusta. Upea, herkkä , kaunis makuuhuone. Sinä se osaat! Kaikea hyvää sulle Piipa, mä aina poikkean täällä, kun päivittelet - vaikka harvemminkin :)

Mummu-Ruusunen kirjoitti...

Ihanaaaaaa olet täällä taas! Olen jo miettinyt uskallanko huhuilla:)
kaunis oi niin kaunista ja kesäisen heleän väristä. Jatka jaksamisen mukaan, mutta edes pikkusen useammin käväse elonmerkkiä antamassa, joohan.
Mukavaa kesän jatkoa

Piipa kirjoitti...

Heipä hei ja lämpimät kiitokset kommenteistanne :) Blogin päivittäminen on ollut totaalisen jäissä, sisustellut toki jotain olen :) Hyvää kesää myös teille ja yritän yritän elonmerkkejä antaa useamminkin :)

Piipa kirjoitti...
Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.
Piipa kirjoitti...

Mä en osaa näköjään enää käyttää enää bloggeriakaan :D :D